Обозреватель | Опросы - , рейтинг, отзывы Search | com.com




На "Голос Америки" зібралися подати до суду за "Януковича і індіанців"

Поделиться:

Видання US-Ukraine Observer має намір подати до суду на "Голос Америки" через публікацію матеріалу про президента Віктора Януковича і заступника генпрокурора Рената Кузьміна.

Про це йдеться в заяві видання US-Ukraine Observer.

"Офіційну скаргу у Федеральну судову систему подасть адвокат Observer. Ця заява передує пошуку засобів правового захисту в рамках судової системи", - сказано в публікації.

У заяві наголошується, що вашингтонський офіс US-Ukraine Observer "шукає правові заходи відносно радіо уряду США мережа "Голос Америки" і одного із її журналістів Олексія Кузьменка".

"Кузьменко розмістив на веб-сайті "Голосу Америки" статтю, що містить перекручені факти, які, з точки зору Observer, є образливими для президента України", - уточнює видання.

Видавці US-Ukraine Observer стверджують, що "факти були навмисно спотворені паном Кузьменком".

"Можна дійти висновку, що його мотивацією у написанні статті була дискредитація України та висловлення своєї політичної позиції", - сказано в заяві.

Йдеться про статтю, в якій висвітлювався рекламний матеріал про Україну, який виходив у Washington Times з посиланням на видання US-Ukraine Observer.

Видання стверджує, що "Кузьменко називає рекламу, яку US-Ukraine Observer розмістив у Washington Times, рекламною заявою президента України Віктора Януковича та заступника генпрокурора Рената Кузьміна".

"Кузьменко не отримав дозвіл на публікацію будь-яких висловлювань з його приватної розмови з керуючим директором US-Ukraine Observer Френком Абернаті", - йдеться в документі.

Observer заявляє, що "Кузьменко неправильно визначив обов'язки Кузьміна".

"В результаті цього, кілька українських веб-сайтів і газет опублікували точку зору автора, і додали свої коментарі, які були спрямовані проти US-Ukraine Observer і приватних осіб, що фігурують у рекламному матеріалі, який Observer розмістив в The Washington Times", - сказано у публікації.

Видання також нагадує, що "відповідно до правил, якими Конгрес США визначив сферу діяльності "Голосу Америки", ЗМІ не має права допустити неправдивих або ганебних заяв".

Observer уточнює, що "Голос Америки" "повинен бути повністю нейтральним".

"Стаття, про яку ми згадуємо, таким чином суперечить фундаментальним демократичним постулатам статуту "Голосу Америки" і, як така, є порушенням Конституції США", - підсумували у виданні.

Офіс US-Ukraine Observer знаходиться в центрі Вашингтона з престижного адресою 2300 M Street NW, недалеко від Держдепартаменту США.

Перший і, станом на серпень, єдиний друкований тираж журналу вийшов у США навесні. З квітня цього року бізнес-директором цього видання є Френк Абернаті.

Тим часом сайт US-Ukraine Observer оновлюється постійно. Розміщені тут статті можна знайти у англомовній секції сайту видання The Kiev Times, яке є партнером журналу. Саме The Kiev Times запросили американських індіанців, з якими зустрічався Янукович, до України.

До заснування журналу US-Ukraine Observer також причетний фонд "Духовної дипломатії", який очолює релігійний діяч із США Михайло Моргуліс (Mikhail Morgulis).

Все про: США, Кузьмін, Янукович, ЗМІ, медіа

Українська правда
26.08.2013
Поделиться:
blog comments powered by Disqus
Слушать новости дня
http://myradio.ua/audio/news.mp3

Михаил Жванецкий
Мы умнее тех, кого выбираем

Публикации

Все публикации